راهنمای پوشاک و لوازم ورزشی

چگونه لباس فوتبال اورجینال بخریم ؟

چگونه لباس فوتبال اورجینال بخریم؟

چگونه لباس فوتبال اورجینال بخریم؟

طرفدار یکی از باشگاه‌های فوتبال هستید و می‌خواهید پیراهن آن را داشته باشید؟ یا ورزشکار هستید و قصد دارید در جلسات تمرین لباس فوتبال اورجینال تیم محبوب خود را به تن کنید؟ اگر فقط یک بار در راسته‌های لباس ورزشی فروشی گشته باشید، حتما در جریان هستید که تشخیص دادن لباس اورجینال از انواع و اقسام محصولات قلابی کار راحتی نیست. اگر می‌خواهید با نکاتی آشنا شوید که برای خرید لباس فوتبال اورجینال لازم است به آنها توجه داشته باشید، این راهنمای جامع خرید لباس فوتبال از کیت پوش را مرور کنید.

تفاوت لباس‌های اورجینال و تقلبی

تفاوت لباس‌های اورجینال و تقلبی

فوتبال محبوب‌ترین ورزش جهان است و تعداد تماشاگران بعضی از مسابقات آن به میلیاردها نفر می‌رسد. لباس تیم‌های فوتبال به وسیله برندهای بزرگ و مطرح طراحی و تولید می‌شود و فروش این لباس‌ها به هواداران بخش مهمی از درآمد این برندها را تشکیل می‌دهد.

لباس‌های فوتبال اورجینال با استفاده از مواد و جنس پارچه مرغوب و سبکی ساخته می‌شوند که با عرق کردن بازیکن تغییر رنگ نمی‌دهند. برش و دوخت آنها به نحوی است که بازیکن احساس راحتی و همزمان آراسته بودن داشته باشد. جنس و طراحی لوگو و محل قرارگیری آن از دیگر نکاتی است که در محصولات اورجینال مورد توجه قرار می‌گیرد.

لباس‌های فوتبال تقلبی اما با استفاده از پارچه‌های ارزان قیمت با الیاف پلاستیکی یا ترکیبی ساخته می‌شوند. این محصولات وزن سنگین‌تری از لباس فوتبال اورجینال دارند و بعد از عرق کردن بازیکن، جلوی رسیدن هوا به بدن و خنک شدن را می‌گیرند.

حتی اگر قصد نداشته باشید از این لباس‌ها برای ورزش استفاده کنید و مثلا بخواهید آن را روی دیوار اتاق آویزان کنید یا به جای تیشرت بپوشید، برش و دوخت آماتور و ناخوشایند باعث می‌شود باز هم لباس فوتبال تقلبی گزینه مناسبی برای خرید نباشد.

نحوه تشخیص لباس ورزشی اصل از فیک

اگر امکان مراجعه به فروشگاه‌های رسمی برندهای لباس ورزشی را داشته باشید، با پرداخت هزینه نسبتا بالایی می‌توانید به سادگی از اورجینال بودن لباس اطمینان پیدا کنید.

اما در فروشگاه‌های غیررسمی، قیمت گران یک لباس ورزشی الزاما باعث نمی‌شود مطمئن شوید که لباس اصلی است. برای خرید لباس فوتبال اورجینال بهتر است موقع خرید به نکاتی که در ادامه مشاهده می‌کنید توجه داشته باشید.

نحوه تشخیص لباس ورزشی اصل از فیک

جنس پارچه

برندهای مطرح ورزشی مثل نایک، آدیداس و پوما از پارچه‌های تولیدی خودشان که با تکنولوژی‌های اختصاصی ساخته می‌شوند استفاده می‌کنند. این پارچه‌ها به نحوی ساخته می‌شوند که راحت و سبک باشند، سریع خشک شوند و رطوبت را دفع کنند و خنک باشند.

بعضی از پارچه‌هایی که این برندها برای تولید لباس فوتبال اورجینال مورد استفاده قرار می‌دهند و در محصولاتی که کیفیت ++A دارند مشاهده می‌شوند شامل موارد زیر می‌شود:

  • نایک: پارچه‌هایی که با تکنولوژی Dri-FIT ADV ساخته می‌شوند و بسیار سبک، ضد رطوبت، و دارای مقاومت بالایی هستند
  • آدیداس: پارچه‌هایی که با تکنولوژی HEAT.RDY ساخته می‌شوند و ضد حرارت هستند، امکان تنفس پوست را ایجاد می‌کنند و به سرعت خشک می‌شوند
  • پوما: تکنولوژی dryCELL که برای ساخت پارچه‌های ضد رطوبت با خشک شدن بسیار سریع مورد استفاده قرار می‌گیرد

محصولات اصلی و لباس‌های طرفدارانی (Replica) که این برندها عرضه می‌کنند با همین نوع از پارچه‌ها تولید می‌شوند.

جنس پارچه محصولات تقلبی در مقابل به چندین دسته تقسیم می‌شود. بعضی از لباس‌های فوتبال تقلبی که از جنس‌های پلاستیکی ارزان قیمت و متفرقه ساخته می‌شوند بعد از عرق کردن به حالت بسیار ناخوشایندی در می‌آیند و مانع از تنفس پوست می‌شوند.

در مقابل بعضی از محصولات تقلبی با کیفیت بالا یا های کپی که معمولا قیمت بیشتری دارند با استفاده از پارچه‌های مرغوب و خنک تولید می‌شوند. با اینکه این لباس‌ها با همان سرعت لباس‌های فوتبال اورجینال خشک نمی‌شوند، ارزش خرید بسیار بیشتری نسبت به محصولات تقلبی ارزان دارند.

دوخت و اندازه

لباس‌ فوتبال اورجینال از نظر برازندگی و ظاهر خوشایند با لباس‌های تقلبی تفاوت‌های ملموس و آشکاری دارد. طرح‌هایی که روی لباس‌های اورجینال دیده می‌شوند با استفاده از فرایندهای حرارتی و لیزری پیشرفته تولید می‌شوند.

این طرح‌ها در لباس‌های تقلبی با استفاده از روش‌های چاپ و تولیدی ایجاد می‌شوند که عناصری به پارچه اضافه می‌کنند و باعث افزایش وزن قابل توجه آنها می‌شوند.

لوگو و طراحی

یکی از جالب‌ترین اشتباهات آشکاری که ممکن است در تولید لباس‌های تقلبی اتفاق بیافتد، ظاهر شدن دو یا چند لوگو یا عناصر طراحی غیرمترتبط روی آنها است.

نیازی به گفتن نیست که لباس فوتبال اورجینال با عناصر گرافیکی، هویتی و تبلیغاتی لباس‌های فوتبال اصلی که بازیکنان فوتبال به تن می‌کنند تولید و عرضه می‌شود.

کد و شماره سریال

برندهای مطرح تولیدکننده لباس فوتبال و لباس ورزشی تمام محصولات خود را با کد و شماره سریال‌های اختصاصی تولید و عرضه می‌کنند.

این شماره سریال ها به خریداران امکان می‌دهد اطلاعاتی مثل کشور تولیدکننده، تاریخ تولید و البته ویژگی‌های اندازه و نحوه نگهداری این محصولات را بررسی کنند.

لباس فوتبال اورجینال از کجا بخریم؟

لباس فوتبال اورجینال از کجا بخریم؟

اگر به فروشگاه‌های رسمی برندهای لباس ورزشی دسترسی دارید، مطمئن و ساده‌ترین راه برای خرید لباس فوتبال اورجینال مراجعه به آنها می‌باشد. اما به هر حال محصولات این برند سهم قابل توجهی از بازار را تشکیل می‌دهند و در بسیاری از فروشگاه‌های دیگر نیز عرضه می‌شوند.

فروشگاه کیت پوش فروشنده لباس فوتبال اورجینال وارداتی از تایلند با کیفیت ++A است که برای خرید محصولات اصلی می‌توانید به ان مراجعه کنید. در این فروشگاه‌ می‌توانید کیت‌های لباس باشگاه‌ها و تیم‌های محبوب از کشورهای مختلف را خریداری کنید.برای خرید لباس فوتبال اورجینال تیم مورد علاقه خود در فروشگاه آنلاین کیت پوش کافی است لیگی که در آن بازی می‌کند را انتخاب کرده و بعد خود تیم را انتخاب کنید. در مرحله بعد نسخه‌های مختلف لباس فوتبال این تیم (مخصوص دروازه‌بان و اعضای تیم) ظاهر می‌شوند که می‌توانید نسخه مورد علاقه خود را از میان آنها انتخاب کنید.

ما در کیت پوش معتقدیم که هر ورزشکاری شایسته بهترین‌ها است. به همین دلیل، تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدماتی استثنایی، اطمینان حاصل کنیم که شما بتوانید بیشترین لذت را ازورزش خود ببرید. خرید لباس ورزشی از کیت پوش نه تنها به شما امکان می‌دهد تا به جدیدترین لباس های ورزشی دسترسی داشته باشید، بلکه اطمینان می‌دهد که تجربه‌ایاز بهترین لباس ها و لوازم ورزشی را تجربه کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت پشتیبانی، می‌توانید با شماره تماس ما در تماس باشید: 09333938284 تیم ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شماست.با انتخاب کیت پوش به عنوان مرجع خرید لباس ورزشی ، گامی بزرگ به سمت تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای ورزش بردارید. اطمینان داشته باشید که ما در هر گام از این سفر هیجان‌انگیز در کنار شما هستیم.

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *